"Казах үндэсний цөөнхийн эрхийн хэрэгжилт" судалгааны тайлан


resource_Mo_177927 -

4 comments:

Гилийн хатан said...

баярлалаа, гэхдээ найзаа энэ судалгааг хэн хэзээ хэний мөнгөөр хийчихэв? Би нүүр хуудсыг нь нэхээд л байна л даа.

ЗОРИГТ8 said...

хэн нь бол нууц... хэний мөнгө гэдэг нь ойлгомжтой... хандивлагч, төслөн сонгон шалгаруулагчдынх

uudamtal said...

Сайн байна уу? -Казах үндэсний цөөнхийн эрх хэрэгжилт- судалгааны ажлыг уншаад би хувьдаа баяртай байна. Би өөрөө цөөнхийн эрх ашгийн талаар судлагааны ажил хийж байгаа болохоор надад үнэтэй материал болж байна. Ашигласан материалдаа энэ судалгааны ажлыг оруулах гэсэн юм. Зохиолчийг тодруулж болох уу? Нэмж хэлвэл би гадаад хэл дээр судалгааны ажлаа бичих юм. Таны Blog өндөр мэргэжлийн түвшинд хийсэн сайхан блог байна.

ЗОРИГТ8 said...

Сайн уу... Зохиолчийг би тодруулж өгье. Блогоор минь зочилсонд баярлалаа