Суурь судалгаагаа ард түмэндээ хүргэх чинь бидний үүрэг

Судлаач Д.Ганхуягын сүүлийн нийтлэл "Интернет улс төр"-ийг уншлаа.

Маш их маргааш мэтгэлцээн өрнөхөөр гал цог ассан нийтлэл болсон гэж хувьдаа дүгнэж байна. Бараг хамгийн анхны уншигч болсон байж ч магадгүй юм.

Сэтгэгдэл бичсэний хариуд Д.Ганхуяг багш маань надад, надад гэлтгүй социологич бидэнд зөвлөгөө өгчээ.

Миний комментийн үгийн тоо нь 5-6 тэмдэгтэд багтаж байгаа хэдий ч агуулга нь "энэ бол орчин үеийн сүлжээний онол, социологийн томоохон судалгааны асуудал мөн гэж үзэх нь зүйтэй" хэмээсэн юм.

"Энэ чинь чамаас эхлээд миний шавь нараас болж байгаа юм. Та нар судалгаа хийгээд, их л сайндаа нэг өгүүлэл, тайлан бичээд “хаячихдаг”. “Эзэнгүй” мэдээлэл дээр чинь эд нар “тоглохгүй” яадаг юм. Суурь судалгаагаа ард түмэндээ хүргэх чинь бидний үүрэг. Иймээс судалгаагаа хялбаршуулсан “юм” бич гэж би Та нарт байнга үглэдэг. Битгий гомдоорой, би шавь, мэргэжилтнүүдээ хайрладаг учраас л ингэж байна…"

Мэргэн зөвлөгөөг тань хүлээн авсан гэдгээ дашрамд хэлье! Танд баярлалаа

Таны блогын байнгын уншигч социологич Н.Батзориг

Эх нийтлэлийг ЭНДЭЭС уншина уу?

No comments: