СУДЛААЧ АЖИЛД АВНА

Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг
  • Төслийн судалгаа хийх, дүгнэлт, тайлан боловсруулах
  • Судалгаанд үндэслэн төслийн төлөвлөгөө боловсруулах
  • Төслийн бичиг баримт боловсруулах
Ажлын байранд тавигдах шаардлага
  • Бизнесийн удирдлага, судалгааны чиглэлээр баклавр түүнээс дээш зэрэгтэй.
  • Судалгаа хийж байсан туршлагатай.
  • Төсөл төлөвлөгөө амжилттай хэрэгжүүлж байсан туршлагатай.
  • Багаар ажиллах, шинийг санаачлах чадвартай.
  • Хувийн зохион байгуулалт сайн, тогтвор суурьшилтай ажиллах, ачаалал даах чадвартай.
  • Англи хэлний бичгийн болон ярианы өндөр мэдлэгтэй.
  • Компьютерийн хэрэглэээний программуудыг өндөр түвшинд эзэмшсэн
Утас: 99106072
Хаяг: Pro ONE office Гандингийн сургуулийн хойно, 16 давхар
Мастер групп ХХК

6 comments:

DR DONALD said...

Та бөөр худалдаж авмаар байна уу, эсвэл та зарахыг хүсэж байна уу
бөөр Чи юу
Бөөрийг зарах боломж хайж олох
санхүүгийн хямралын улмаас та юу болохыг мэдэхгүй байна
Үүнийг хий, тэгээд өнөөдөр бидэнтэй холбоо бариарай
Таны бөөрний төлөө $ 400,000 долларын мөнгөний хэмжээ. Миний нэр бол Doctor DONALD
а
ASSAM HOSPITAL дахь нефрологич. Манай клиник
Бөөрний мэс заслын чиглэлээр мэргэшсэн, бид бас шийддэг
худалдан авах
мөн бөөрийг шилжүүлэн суулгах
холбогдох донор.
Бид Энэтхэг, Турк, АНУ, Малайз, Энэтхэг улсад байрладаг
Хэрэв та бөөр худалдаж авах эсвэл худалдан авахыг сонирхож байгаа бол бүү хий
имэйлээр бидэнтэй холбоо бариарай.
Имэйл: assamhospital1993@gmail.com

Шилдэг саналууд
DR DONALD

UROLOGY said...

Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж,
имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
whatsapp: 15733337443
Үнэ: $780,000 USD Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж, 91424323800802


UROLOGY said...

Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж,
имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
whatsapp: 15733337443
Үнэ: $780,000 USD Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж, 91424323800802


Unknown said...

Та бөөр, биеийн эрхтэн худалдаж авах уу эсвэл бөөр, биеийн эрхтнээ зарахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрөө мөнгөөр зарах боломжийг хайж байгаа бөгөөд юу хийхээ мэдэхгүй байгаа бол өнөөдөр бидэнтэй холбоо бариарай, бид танд бөөрөнд 500,000 доллар өгөх болно. Намайг доктор MAXWELL .CH гэдэг. Би БИЛ РОТ ЭМНЭЛЭГ-ийн мэдрэлийн эмч. Манай эмнэлэг нь бөөрний мэс заслын чиглэлээр мэргэшсэн бөгөөд амьд, тохирох донортой бөөрийг худалдан авах, шилжүүлэн суулгах үйл ажиллагаа явуулдаг. Бид Энэтхэг, АНУ, Малайз, Сингапурт байрладаг. Япон.

Хэрэв та бөөр зарах, худалдаж авах сонирхолтой байгаа бол бидэнд мэдэгдээрэй
Органууд бидэнтэй цахим шуудангаар болон шууд холбогдоно уу.

Имэйл: birothhospital@gmail.com
Ямар програмын дугаар:+31648670212
Telegram: +35795537941
Viber: +31648670212

Хүндэтгэсэн
Доктор MAXWELL. CH. (АДМИН)
УЛСЫН ХАРИЛЦААНЫ ДАРГА.

DOC RUSH said...

Энэ бол миний ахиц дэвшлийн гэрчлэл юм. Интернэтээс би нэгэн эрийн мэдүүлгийг олж мэдсэн бөгөөд тэрээр өөрийн эмнэлэгт байгаа өвчтөнийг 700,000 доллараар аврахын тулд нэг бөөрөө NA HEALTH CARE (NAHEALTHCARE.IN@GMAIL.COM  ) компанид зарсан гэж мэдүүлсэн тул би шийдсэн.
Хэрэв тэд миний нэг бөөрийг худалдаж авах сонирхолтой байгаа бол одоо NA HEALTH CARE-тэй холбогдоорой, аз болоход тэрээр эмнэлэгтээ итгэхийн тулд бөөр үргэлж хэрэгтэй байдаг бөгөөд аль болох олон бөөрийг худалдаж авахад бэлэн байгаагаа хэлэв. Тиймээс бид хэлэлцээр хийж, өнөөдөр би олон жил ядуу зүдүү амьдарч байгаад маш их баяртай байгаа тул нэг бөөрөө 700,000 доллараар зарж, ямар ч сөрөг нөлөөгүй. Та сүнсээ аврахын тулд нэг бөөрөө зарах уу эсвэл худалдаж авах уу?
бөөр бол NA HEALTH CARE-тэй имэйлээр холбогдоно уу: NAHEALTHCARE.IN@GMAIL.COM
Whatsapp дугаар: +19099134258

Dr Adity said...

Сайн байцгаана уу, би Энэтхэгт 1 бөөрөө хэрхэн зарсан тухай гэрчлэлээ дэлхий нийтэд хуваалцахыг хүсч байна.
Би Монголын Оюутолгой хүн. Би DR-тэй холбогдлоо. Интернетээр дамжуулан ADITY, би хандивлагч болсон. Би 1 бөөрөө эмнэлэгт донороор өгсөн. Өөртөө болон гэр бүлдээ сайхан амьдрал хэрэгтэй байсан учраас би 1 бөөрөө мөнгөөр өгсөн. Бөөрөө өгсний дараа би маш эрүүл хэвээр байна. Одоо би санхүүгийн амжилтандаа баяртай байна. Эмч нар бөөрөнд 780 мянган ам.доллар өгсөн.
Одоо би 780 мянган доллараар орон сууц, машин худалдаж аваад Монголд өөрийн компаниа байгуулсан. Хэрэв танд санхүүгийн асуудал/сорилттой тулгарсан эсвэл баян болохыг хүсч байвал DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM хаягаар холбогдоно уу.