BROADBAND Медиа сурталчилгааны компаны хийсэн судалгаанаас...

Реклам сурталчилгааны LCD дэлгэцийн медиа сүлжээ байрлах Улаанбаатар хотын хамгийн их хүн үйлчлүүлдэг 80 гаруй томоохон голлох байгууллагуудаар өдөрт 70,000 - 80,000 мянган хүн тогтмол үйлчлүүлдэг бөгөөд бидний хийсэн судалгаагаар дээрх газруудад байрлах LCD сурталчилгааны дэлгэцүүдийг өдөрт 40,000 - 50,000 хүн үздэг байна.

Дундаас дээш орлоготой хэрэглэгчдийн хувьд

* Амралтын өдрүүдэд дэлгүүр хэсэх
* Өглөө 8:15 - 8:30 Гэрээс явах, машин эсвэл таксигаар ажилдаа очих
* Өглөө 9:00 - 9:30 Өдрийн ажилдаа бэлтгэх
* Өглөө 10:00 - 12:00 Байгууллагын хурал бизнесийн уулзалт
* Өдөр 12:00 - 13:30 Хамт олонтойгоо өдрийн хоолоо идэх
* Орой 23:00 - 07:00 Гэртээ хариж унтаж амрах
* Орой 21:00 - 23:00 Өдрийн алжаалаа тайлж ресторан болон пабд найз нөхөдтэйгээ суух
* Орой 18:00 - 20:00 Ажилаа тараад хувийн ажилаа амжуулна
* Өдөр 14:00 - 17:00 Компанийн үүрэгт ажилуудаа гүйцэтгэх

Хүн ам олноор цугларах газарт уг сүлжээг үр ашигтай ажиллахад юу нөлөөлөх вэ?Гэртээ TV үзэхдээ: Нэвтрүүлэг эсвэл Зар сурталчилгаа гэдгийг та сонгох юм.Харин цахилгаан шат хүлээх зуур сурталчилгааны LCD дэлгэцийг үзэхдээ: Зар сурталчилгаа юу эсвэл цаг үрсэн дэмий зүйл үү гэдгийг та сонгох юм.Зар сурталчилгаа ямар үед илүү хэрэгтэй вэ?Зар сурталчилгаа үзээгүй үедээ та уйтгарлах тэр мөч, орчин нөхцөлд хүн ам олноор цуглах газарт байрлах сүлжээ дэлгэц нь таны анхаарлыг илүү татна.

Телевизийн реклам сурталчилгаа болон LCD дэлгэцний реклам сурталчилгааг үзэх үзэгчдийн социологын судалгаа
2009 онд телевиз үзэгчдийн дунд хийсэн судалгаагаар хүмүүс гол төлөв ТВ нэвтрүүлэг, кино үздэг ба дөнгөж 17.76% нь зар сурталчилгаа сонирхдог гэжээ.

Хүмүүс гадуур явж байхдаа сурталчилгааны LCD дэлгэцээр гарч байгаа реклам сурталчилгааг үзэхэд ямар санагддаг вэ?

Ихэнх хүмүүс телевизээр сурталчилгаа гарах үед сувгаа солидог гэсэн судалгааны үр дүн харуулж байна

* Тв үзэж байх үед сурталчилгаа гархад нэн даруй сувгаа солидог 49.62%
* Тв үзэж байх үед дундуур сонирхолтой сурталчилгаа гарвал үргэлжлүүлэн сувгаа солихгүй үздэг 22.48%
* Телевизээр нэвтрүүлэг үзэж байхад дундуур нь сурталчилгаа гархад сувгаа солидоггүй аль алийн үргэлжлүүлэн үздэг 17.76%
* Телевизээр нэвтрүүлэг үзэж байхад дундуур нь сурталчилгаа гархад үздэггүй ба сувгаа солидоггүй 10.14%
* Энэхүү судалгаанаас үзхэдхүмүүс сурталчилгааны LCD дэлгэцийг илүүтэйгээр үздэг болох нь харагдаж байна

Эх сурвалж: http://www.brb.mn/

No comments: